Klacht: Lange reparatietijd voor Philips TV

op 28 januari 2011 over Philips in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na 15 mnd moest het LCD scherm worden vervangen (garantie). Philips heeft dit werk uitbesteedt aan E-Care. Zou binnen 24 uur worden gebeld, werd 51 uur. Vanwege drukte pas een monteur na 4 dagen. Bracht het verkeerde onderdeel en nam TV mee naar werkplaats. Daar duurde de reparatie 4 dagen en dan nog 3 dagen voor transport nodig.
Uit en thuis in 14 dagen voor een reparatie van slecht 45 minuten.

Gewenste oplossing

Houdt als Philips ook bij uitbesteden van reparaties een vinger aan de pols. Ga ik na deze ervaring door met Philips of weer terug naar Sony?

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 09 februari 2011 om 16:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klacht met de klant besproken. Philips betreurd de gang van zaken ook zeer! Klant een bos bloemen en een voucher aangeboden ter compensatie.

Alle klachten die gemeld zijn door REJonkman