Klacht: Lange reparatieduur Blackberrie

op 12 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Op 25.08.11 Blackberrie 8520 Curve T-Mobile (gekocht in mei 2011) wit scherm en deed niets meer. Na telefonisch contact met Proassist opgestuurd ter reparatie. Op 06.09.11 nog even gebeld of toestel ontvangen was. Er werd bevestigd dat het toestel in het repaircentrum was aangekomen en verteld dat reparatie 2 tot 6 weken zou kunnen duren afhankelijk van klacht.
28.09.11 weer gebeld over status. Moest over 2 dagen weer bellen dan zouden ze repaircentrum navraag doen. 30.09.11 wederom gebeld, collega was niet aanwezig. Eind van de dag bellen dan zou mevrouw mail nakijken. Eind van de middag gebeld, repaircentrum had nog niet gereageerd. Maar vertelde mevrouw een reparatie van een Blackberrie duurt zeker 8 weken.

Ik vind het niet normaal dat een toestel zo lang weg is voor een reparatie. Tot 2-4 weken max. zou ik nog enigzins aanvaardbaar vinden. Je koopt een telefoon om te gebruiken, nu heb ik een oude Nokia uit de kast gehaald. Ik hoor overigens veel klachten om me heen over kapotte Blackberries. Mijn oplossing is hierna geen Blackberrie meer en die verzekering bij Proassist laat ik ook maar voor wat het is.

Alle klachten die gemeld zijn door MZonneveld