Klacht: Lange levertijd en slechte klantenservice

op 15 mei 2020 over Beter Bed in de categorie Bedden

Ik heb 29 maart 2 matrassen gekocht. In de zaak zegde de verkoopster ons toe dat de matrassen dezelfde week geleverd zouden worden in plaats van op 30 april (de datum op de factuur), omdat ze op voorraad waren. Toen ze niet in de genoemde week werden geleverd, heb ik gebeld met de klantenservice, waar mijn matrassen bleven. De medewerker gaf aan dat ze pas geleverd zouden worden op 30 april. Omdat dit niet overeenkwam met eat was beloofd, heb ik gevraagd of ik de matrassen in de winkel op kan halen. De medewerker van klantenservice zou mij hierover terug bellen, maar helaas niets meer vernomen.
30 april maar weer gebeld met Beterbed en een medewerkster deelde mij mede dat de matrassen 30 april of 1 mei geleverd zal worden, maar helaas weer niks mogen ontvangen. Nu zie ik vandaag (1 mei) op Track and trace dat de matrassen nog niet bij post NL zijn, maar status ‘ worden verwacht’. Dat stond er ook op 30 april. Ik heb er niet echt vertrouwen in dat mijn matrassen morgen wél worden geleverd.

Ik ben tevreden als wordt erkend dat de gang van zaken niet klopt en ik enige vorm van tegemoetkomingcompensatie krijg. Als mij wordt beloofd dat matrassen in de week dat ik ze bestel worden geleverd, verwacht ik ook dat dit gebeurt. Wat mij vooral irriteert is de onwelwillende houding van de medewerkers van de klantenservice.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 26 mei 2020 om 10:14 geantwoord

Beste klant,

Nogmaals onze welgemeende excuses voor de situatie rondom de levering van uw bestelling. Zojuist hebben wij telefonisch contact met u gehad en zijn hierbij tot een passende oplossing gekomen.

Mocht u nog vragen enof opmerkingen hebben dan kunt u ons bereiken via 0413 - 33 88 00.

Beter Bed
Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Frpr