Klacht: Lange leveringsduur ipad cover en lange wachttijd

op 27 september 2017 over Amac in de categorie Computerwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 23 september een iPad cover besteld. Zijn overal op voorraad, maar omdat ik een kortingsbon had, deze via de webshop besteld.

Vandaag 27 september nog steeds geen bericht ontvangen en sta al 15 minuten in de wacht bij het customer care centrum. Alleen melding dat alle medewerkers in gesprek zijn en geen indicatie wachttijd.

Ik had van Amac een betere service verwacht.

Gewenste Oplossing:

Snellere levertijden voor zaken die gewoon op voorraad zijn en duidelijke wachttijd indicatie van de telefonische bereikbaarheid.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Amac

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Amac nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jca.poppelier@gmail.com