Klacht: lange duur vervanging van niet goed functionerende matras

op 14 december 2017 over Beter Bed in de categorie Bedden

begin november kochten we 2 matrassen bij Beter Bed in Amsterdam Noord. al in een paar dagen meldde mijn vrouw dat haar matras een zacht deel bevat ter hoogte van de onderrug. dat gaf haar pijn bij het slapen. en daarom hadden we een dure matras bijn Beter bed gekocht! die van mij is in orde.
maar op ons verzoek om een omruil te bezorgen, antwoordde het bedrijf dat we tot 13 december moesten wachten dus meer dan een maand na de klacht! voor een matras waar je toch op uitrusten na een lastige werkdag, vinden we dat onaanvaardbaar lang.
maar de klantenservice was onvermurwbaar. het was het protocol om eerst alleen te komen kijken – en later in het gesprek na mijn protest hiertegen kreeg ik te horen dat men dan wel de matras meenam voor het geval van een gegronde klacht, maar dat zei men normaal niet te tegen de klant!
ik vroeg om te bevestigen dat men ons zou rpoberen ‘er tussen ‘ te schuiven bij annuleren van een afspraak tot 13 decmeber, maar die wilde de dame niet sturen. en een contactformulier met max 500 tekens, en een pagina die vastloopt. dus dan maar hier naar toe. ik verzoek u deze klacht per omgaande aanhangig te maken bij dit bedrijf. dat zich mogelijk beter bed zich mag noemen maar de service is zeker niet beter dan gemiddeld. nu heb ik mijn matras aan mijn vrouw gegeven en ik slaap op een oude in mijn studeer kamer. en dat voor 1100,= euro!

als wij binnen een week (dan is het nog na 3 weken na de klacht) een bezoek en een nieuwe matras krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 27 december 2017 om 10:28 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door martien brands