Klacht: Lang wachten en extra kosten

op 23 maart 2017 over BLG in de categorie Hypotheken

Ik ben een half jaar bezig geweest om een aanvullende hypotheek af te sluiten. Er waren problemen met de systemen van BLG waardoor ik de aanvraag 3 maal heb moeten indienen. Toen ik eindelijk bericht kreeg van de notaris heb ik alle gevraagde stukken direct verzonden. 2 dagen voor de afspraak bij de notaris kreeg een e-mail (van de notaris) dat BLG beschikbaarhoudingsprovisie in rekening bracht. Ik heb maanden frustratie gehad, omdat de communicatie tussen adviseur en BLG niet goed was. Na de brief van de notaris heb ik alles direct opgestuurd, maar dit was schijnbaar niet snel genoeg voor BLG na alle ellende. Wat een slechte service!

Als de beschikbaarhoudingsprovisie wordt terugbetaald.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar BLG over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Bram Bolk

1 maand geleden - Helaas nog altijd geen reactie van BLG. Ik heb de klacht ook direct bij het bedrijf gelegd, maar schijnbaar is een ontevreden klant niet belangrijk..?

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BLG in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BLG een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BLG

Heeft op 21 april 2017 om 13:37 geantwoord

Beste Bram, elke klant vinden wij belangrijk. Het spijt me, maar je klacht is nooit bij BLG Wonen ontvangen. Ik heb je gegevens nu doorgestuurd naar de afdeling Klachten. Zij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Bij vragen horen wij graag van je. ^Birgit Webcare Team BLG Wonen

Alle klachten die gemeld zijn door Bram Bolk