Klacht: tuinmeubels retour sturen naar magazijn terwijl ze nog in de folder staan.

op 04 september 2011 over Landroverclubholland.nl in de categorie Magazines

Op donderdag 1 sept.2011 wil ik op de boschdijk in eindhoven een tuinset kopen wat in de folder als aanbieding staat tot 10 sept.2011.Als ik er naar vraag zegt de cassiere dat deze al terug gestuurd is naar het magazijn in verband met einde seizoen. Ik vind dit vreemd en vraag of ze naar het ander filiaal in eindhoven wil bellen of ze daar misschien nog wel het tuinset hebben staan, de filiaalmanager zegt dat dit niet nodig is omdat het daar ook retour gestuurd is. (is landelijk, zegt hij)De cassiere oppert wel het idee om te kijken of het nog wel op voorraad is en ziet dat er nog ong. 5800 stoelen op voorraad zijn en 2 tafels en zegt dat het nog wel te bestellen is, maar ik wilde ze eerst zien voordat ik een bestelling laat doen en besluit er maar vanaf te zien. Als ik dan op zaterdag 3 sept.2011 naar dat andere filiaal bel om te vragen of zij dit tuinset nog wel hebben is mijn verbazing groot als er gezegd wordt, ja mevrouw wij hebben nog 1 tafel en 1 stoel, maar als u dit set graag wil hebben kunnen wij het nog bestellen als het nog op voorraad is. dus zijn wij naar het filiaal op kanaaldijk noord gereden en het daar bekeken en besteld.Sorry maar ik werk zelf in een winkel en vond het niet erg klantvriendelijk van de filiaalmanager op de boschdijk en had het idee dat het gewoon teveel gevraagd was om even de informeren bij dat andere filiaal. U snapt natuurlijk wel dat ik een volgende keer niet meer naar de boschdijk ga maar rechtstreeks naar kanaaldijk,want daar werden goed geholpen door een heel aardige wat oudere dame(wilma ?) ook al was het het bijna sluitingstijd.

Ik hoop er met de filiaalmanager gesproken wordt over dit voorval en hoop dat er voor andere klanten wel de moeite genomen wordt om even te informeren bij een ander filiaal.

Alle klachten die gemeld zijn door del garda