Klacht: Slechte Service alsmede schendig Privacy

op 26 september 2011 over Landgoed Partycenter Overste Hof BV; Landgraaf in de categorie Hotels

Tijdens mijn verblijf in het hotel bleek dat men aan de achterzijde permanent zodanig langs de kamer loopt dat men een vrije inijk heeft in de doucheruimte.

Nadat ik hierover had geklaagd bleek dat men dit permanent doet en dat dit derhalve een ernstige schending van de privacy is dat daardoor in het geding is.

Verder blijkt ook dat men eenzijdig tijdstippen aanpast om het ontbijt te kunnen gebruiken (sluit beter aan bij de brunche periode zegt men). Maar de hotelgasten moeten daardoor veel vroeger gebruik maken van het ontbijt.

Bij gebruik van het restaurant blijkt dat men het niet echt nauw neemt met de voedsel eisen. Als voorbeeld: een salade wordt gewoon op buitentemperatuur geserveerd en niet op gekoelde temperatuur! Dit maakt voor mij noodzakelijk om andere restaurants in de omgeving te gaan gebruiken.

Bij de afrekening blijkt dat men niet gedane activiteiten toch op de rekening vermeld. Waardoor men ongevraagd EXTRA inkomsten kan verkrijgen.

Opmerkzaam gemaakt op deze zaken en zeggende dat men dit als referentie gaat gebruiken levert bij de eitgenaar een verstarrende houding op. Dus men houdt niet van negatieve publiciteit.

Derhalve aan een ieder om dit hotel annex restaurant volledig te mijden.

Terugbetaling van de gemaakte kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Brandt