Klacht: Laminaat bezorgd op verkeerde huisnummer (begin van lange straat)

op 02 mei 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste,

Vandaag zou ons laminaat bezorgd worden op huisnummer 54 op de Trompetstraat in Zwijndrecht, dit is door het bedrijf afgeleverd op huisnummer 79, dit is echter helemaal aan het begin van de lange straat. Laminaat was in de ochtend al afgeleverd om 09:15, wij hebben de hele dag gewacht en 30 keer gebeld naar het bedrijf voordat ze opnamen. We kregen de mededeling dat de laminaat al om 09:15 is bezorgd op huisnummer 54? Wat dus niet het geval was. Het regende en en tot 16u in de middag heeft het laminaat buiten gelegen, wij hebben het laminaat met heel veel moeite binnen gekregen. Het gaat om Laminaat Discounter te Eindhoven.

We zijn tevreden wanneer wij een vergoeding voor deze grote amateuristche fout krijgen.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 04 mei 2017 om 13:31 geantwoord

Beste Brahim Bella,

Hartelijk dank voor uw melding.

Ik zou graag uw klacht behandelen en beantwoorden, maar uw bestelling is niet door Extra@Home geleverd. Mogelijk is de uw bezorger wel een vervoerder van Extra@Home, maar niet voor uw bestelling.

Mogelijk kan de leverancier u vertellen wie de bestelling bezorgd voor dit bedrijf en kan deze uw klacht doorzetten, met de vraag deze te behandelen.

Excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Fam.Bella