Klacht: Laksheid

op 09 mei 2017 over Haagwonen in de categorie Woningcorporaties

Ik huur 4 jaar en 10 maanden een woning bij haagwonen n sinds dag 1 al problemen. 2 x een jaar een contactverbod opgelegd gekregen en nu voor 2 maanden proeftijd ‘opgeheven’. Ook is meneertje Albert van de dussen die zogenaamd de teamleider speelt bij mij thuis gekomen. Hij had 2 dingen moeten doen wat HIJ met MIJ wilde afspreken en weigerd ie ouwe zak gewoon ondanks ik hem 2 dagen achter elkaar bel krijg ik als antwoord: denk je dat ik niks te doen heb? Uhm nee ik heb zeker niets te doen? Speelt een heel ventje maar kan zijn afspraken niet eens nakomen. Ook is er een aannemer voordat ik de contactverbod kreeg langsgekomen die du schade heeft gemaakt bij mij thuis! En nu ik het ter sprake breng kan ie ineens zijn naam niet achterhalen? Dan blijft er een ding over en dat is hun zelf aansprakelijk houden ervoor. Heb het vanaf dag een aangegeven maar nooit iets mee gedaan en nu kan hij het niet terugvinden. Niet mee willengte werken met wat er gedaan moet worden in de woning, terwijl AANNEMERS van haagwonen zelf zeggen dat iets aan vervanging toe is of het niet mag hoe zij weigeren iets niet te vervangen/maken.

Wanneer ik een ander huis krijg of urgentie. En mijn schade! En de onnodige kosten!!! Meer moeite vanuit dat lakse woningbouw.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Haagwonen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Haagwonen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Asma Smaali