Klacht: Lakse pakketbezorger

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag 21-02-18 zou er een pakket worden bezorgd. Ik was gewoon thuis zat in de woonkamer toen ik hoorde dat er wat door de brievenbus viel. Mijn zoontje liep er naar toe en bracht een briefje van PostNL met we hebben u gemist pakket ligt bij de buren. Deze PostNL medewerker heeft niet aangeklopt (hangt briefje boven de bel met bel defect en onze PostNL bezorger is hier van op de hoogte) nou kan het gebeuren dat je het soms niet hoort maar aangezien alles stil was in de woonkamer en hij normaal bijna je deurruit eruit slaat als die aanklopt en dit niet de eerste keer is dat het gebeurd vind ik het behoorlijk vervelend worden. Een aantal keer ervoor zag ik zelfs het busje van PostNL aankomen, wachtend tot er werd aangeklopt maar meneer gooide gelijk het niet thuis briefje door de brievenbus. Heb de medewerker hierop aangesproken en het enige wat hij zei je pakket kan je ophalen bij de buren. We hebben hiervoor ook al wat irritaties gehad van deze bezorger en ik hoop dat die een andere regio aangewezen krijgt waar die post bezorgd, want nu laat ik liever me pakketjes bezorgen bij een afhaalpunt zodat ik geen last meer heb van die man.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 februari 2018 om 20:45 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Boera,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat het niet altijd goed gaat met de bezorging van uw pakketten en dat uw pakketten wel eens direct bij de buren worden afgeleverd.

Ik vind het spijtig om dit te vernemen. Echter kan ik hier geen klacht over registreren, omdat uw bel niet werkt. Bezorgers zijn niet verplicht briefjes op te volgen. Zodra u een werkende bel heeft en deze problemen doen zich nog steeds voor, meld ik hier graag een klacht over. Aan de hand van uw klacht wordt het dan besproken met de bezorger, door de teamleider van de bezorger. Ik ga ervan uit dat het in het vervolg dan beter zal gaan met de bezorging van uw pakketten.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door Jboera