Klacht: Lakse houding Hypotheekshop Beverwijk

op 13 mei 2016 over De Hypotheekshop‎ in de categorie Hypotheken

Al maanden lang wacht mijn zoon op uitsluitsel wat betreft zijn Aegon hypotheek.Deze hypotheek moet op 1 naam gezet worden.
HIj wil na de scheiding in het huis blijven wonen. De hypotheekshop in Beverwijk heeft geen haast om hem te informeren over de voortgang. Sterker nog wanneer mijn zoon belt krijgt hij steevast te horen dat er nog niets bekend is. Enig iniatief wordt niet genomen.
Wanneer ik als vader bel is de adviseur op cursus.
Een medewerkster van de Hypotheekshop vertelt dat zij WEL geinformeerd heeft bij Aegon maar zij weet niet meer wat er gezegd is??!!! Dit komt heel erg ongeinteresseerd en amateuristisch over.
Ik heb het idee dat er absoluut niet –ondanks heel veel (mail)verzoeken van onze kant- enige vaart achter de zaak is gezet.Tot mijn grote verbazing werd mijn zoon een paar uur later opgebeld.( De hypotheekadviseur was toch op cursus?). Morgen(donderdag 12-5) komt er per email met volgens de Hypotheekshop een nieuw hypotheekvoorstel. Dit alles maakt mij woedend. Nadat er gebeld was door mij wordt er pas door de hypotheekshop actie ondernomen ?

Excuses en uitleg van de Hypotheekshop Beverwijk waarom het zo lang duurt en waarom na een telefoontje van mij opeens een hypotheekvoorstel verstuurd kan worden.Dit had al veel eerder gedaan kunnen worden.En uiteraard een hele snelle afhandeling van de zaak!!

Reactie van de melder van de klacht phs

2 maanden geleden - Inmiddels heeft de Hypotheekshop Beverwijk zijn excuses aangeboden voor de lakse houding. Het had ook volgens hem wat sneller gekund.

Alle klachten die gemeld zijn door phs