Klacht: Lakse Bezorger

op 16 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakket zou bezorgd worden door DHL op 15-04-2020 tussen 19:30 – 21:30

Hele avond gewacht en om 21:52 bericht gehad dat we niet thuis zouden zijn.
Geen briefje in de bus, niemand die aangebeld heb.
Bezorger is dus gewoon niet eens aan de deur geweest.
Ik vind het schandalig.
Zeer slechte lakse bezorger die van mij ontslag mag krijgen.
Zeer ontevreden over DHL aangezien dit niet de eerste keer is.
Wel heel frappant dat dit telkens gebeurd bij de avondritten wanneer je de klantenservice dezelfde avond niet meer kan bereiken.

Gewenste Oplossing:

Mijn verzendkosten laten terugbetalen door desbetreffende bezorger.
Excuses aan de deur door desbetreffende bezorger.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 16 mei 2020 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht!
Helaas was er gisteravond sprake van overmacht waardoor het pakket niet meer kon worden aangeboden. Mijn excuses voor de vertraging! Het pakket zal vandaag voor 15.00 uur worden aangeboden.

Mocht u nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Met vriendelijke groet,
Danique
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Mike_Gort