Klacht: laks

op 16 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ggn is erg laks ten opzichte van je zaak waar ze mee bezig zijn slechte correspondentie , kijken totaal niet naar bewijzen die je indient doen net of ze gek zijn dagvaarding ontvangen voor vordering van ruim 5 jaar geleden kort even iets meegedeeld wist zogenaamd nergens van nou mooi naar de rechter we zullen zien wie gelijk heeft dit moet nu eens stoppen

Gewenste Oplossing:

als alles opgelost is, we verder kunnen met ons leven en dit achter ons kunnen laten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 22 augustus 2016 om 08:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer of mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht op klacht.nl hebben wij u vanuit ons kantoor een e-mail gestuurd met het antwoord op uw klacht. In de e-mail staat uitgelegd wat de procedure is om uw verweer/klacht verder te behandelen.

Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door n.landaal@telfort.nl