Klacht: Lak aan verkeersregels

op 12 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De pakket bezorger in mijn straat rijdt elke keer tegen het verkeert in. De Schoollaan in Bennebroek is woonerf en een deel is eenrichtingsverkeer. De bezitter negeert dat een rijdt consequent tegen het verkeert in.

Ik zou het fijn vinden als de bezorger zich houdt aan de verkeersregels zodat onze kinderen veilig kunnen spelen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw De Lugt, Bedankt voor uw bericht. Uit uw reactie begrijp ik dat de bezorger in uw wijk zich niet aan de verkeersregels houdt, waarvoor mijn excuses. Heeft u toevallig het kenteken van de bus kunnen noteren? Zo ja, zou u die dan door willen geven? Mocht u de 3S-code hebben van een pakket dat door deze bezorger bij u geleverd is, zou u deze code dan ook mee willen sturen? Daarnaast ontvang ik graag een omschrijving van de locatie waar dit gebeurt en datum/tijdstip wanneer u dit voor het laatst geconstateerd heeft. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Lugt, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:20 geantwoord

Geachte mevrouw de Lugt,

Alle klachten die gemeld zijn door Barbaradelugt