Klacht: Lak aan verkeersregels

op 12 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De pakket bezorger in mijn straat rijdt elke keer tegen het verkeert in. De Schoollaan in Bennebroek is woonerf en een deel is eenrichtingsverkeer. De bezitter negeert dat een rijdt consequent tegen het verkeert in.

Gewenste Oplossing:

Ik zou het fijn vinden als de bezorger zich houdt aan de verkeersregels zodat onze kinderen veilig kunnen spelen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw De Lugt, Bedankt voor uw bericht. Uit uw reactie begrijp ik dat de bezorger in uw wijk zich niet aan de verkeersregels houdt, waarvoor mijn excuses. Heeft u toevallig het kenteken van de bus kunnen noteren? Zo ja, zou u die dan door willen geven? Mocht u de 3S-code hebben van een pakket dat door deze bezorger bij u geleverd is, zou u deze code dan ook mee willen sturen? Daarnaast ontvang ik graag een omschrijving van de locatie waar dit gebeurt en datum/tijdstip wanneer u dit voor het laatst geconstateerd heeft. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte mevrouw de Lugt, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende informatie van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd maar hebben tot op heden nog geen reactie van u ontvangen. Om u zo goed mogelijk verder te kunnen helpen ontvangen we graag de gevraagde informatie van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 18 augustus 2017 om 12:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Lugt,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd. Helaas hebben we hier geen reactie op ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Barbaradelugt