Klacht: lader werkt niet bij nieuwe galaxy y gekregen via actie

op 18 juli 2012 over Solid Vision in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via het algemeen dagblad hebben wij een telefoon samsung galaxy y gekregen. Hier zat echter een niet werkende lader bij. Via Samsung werd ik doorverwezen naar gsmrepareren.nl wat onderdeel is van solid vision. Echter ontvingen we een offerten twv 53 euro voor een nieuwe adapter, omdat het volgens hun buiten de garantie valt. Echter hebben wij het toestel nog maar sinds kort. Er werd gevraagd om een aankoopbewijs. Maar omdat wij het toestel via een actie kregen is er geen aankoop bewijs. Een pakbon voldeed niet omdat hier geen imei nummer opvermeld staat. Hoe kunnen wij überhaupt een aankoop bewijs hebben als het toestel een geschenk is via een actie via een ander bedrijf? Solid Vision/gsm repareren.nl snapt dat blijkbaar niet en werkt ook niet mee aan een oplossing.

Gewenste Oplossing:

Een werkende adapter voor de galaxy y ontvangen, zonder extra kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door shoeboer