Klacht: Labelwriter 450 wordt niet gevonden als ik een postzegel wil printen

Mat op 15 januari 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgende melding komt als ik een digitale postzegel wil printen:

Er is een probleem opgetreden bij het afdrukken van een zegel. Het afdrukken is afgebroken.
Er is geen Labelwriter printer gevonden. De zegel is niet van uw saldo afgeschreven.

Dit duurt al sinds begin december!!!

Uiteraard software opnieuw geïnstalleerd. Geen verbetering. Maakt niet uit welke browser ik gebruik, steeds het zelfde. Ook op een andere computer precies het zelfde.

Helpdesk postnl zegt u moet naar zakelijk, zakelijk zegt, wij ondersteunen dat niet, u moet bij dymo zijn. Dymo heeft ook geen oplossing.

De printer is wel zichtbaar als ik de postnl pagina wil uitprinten (en dat lukt ook), maar postzegels printen, ho maar…. Labels vanuit de dymo software gaat ook prima. Fout ligt dus bij postnl.

Dat ik weer postzegels kan uitprinten!

En postnl: zorg eens dat het javascript op orde komt...

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 januari 2019 om 09:41 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u tegen problemen aanloopt bij het printen van Digitale Postzegels met uw Dymo Labelwriter. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

De Digitale postzegel is een product van onze Zakelijke Markt. Voor meer informatie over het gebruik hiervan en het vinden van een oplossing adviseer ik u onze Zakelijke Klantenservice te contacteren via https:www.postnl.nlklantenservicezakelijk Mijn excuses voor de ontstane overlast.

PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

1 jaar geleden - Postnl kan ook niet lezen... Helpdesk postnl zegt u moet naar zakelijk, zakelijk zegt, wij ondersteunen dat niet, u moet bij dymo zijn. Dymo heeft ook geen oplossing

Mat

Heeft op 18 december 2019 om 17:25 geantwoord

Nog steeds zooitje

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heer, mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Helaas is dit nog steeds een product van onze zakelijke markt en dient de klacht via hen te lopen. Mogelijk kunnen zij een melding uitzetten naar onze ICT partij om hier naar te kijken. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Reactie van de melder van de klacht

1 jaar geleden - En wederom van kastje naar de muur. Zo lang particulier naar zakelijk verwijst, en zakelijk naar particulier kunnen we tot 2101 wachten denk ik....

Alle klachten die gemeld zijn door