Klacht: Wat een service???

op 23 april 2011 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo
Ik ben samen met mijn vriendin afgelopen donderdag naar Kane in Ahoy geweest. Van tevoren wilden we graag eten bij La Place, Rotterdam Zuid plein.
Speciaal wat eerder aangereden omdat we niet wilden dat het gesloten was. Gelukkig stond er geopend tot 8 uur. Ik ben samen met mijn vriendin naar boven gelopen, naar het restaurant. Wat daar aan eten lag was gewoon te smerig voor woorden.
We hadden bonnen gekregen voor korting, dus wilden daar iets van nemen (wanneer mogelijk) Het was 6 uur, dus nog 2 uur open (!!) Bij het restaurant aangekomen lagen er 3 broodjes, 2 met kaas met de zweetdruppels erop, echt smerig. 1 broodje (caprese?) dat er op de bon heeeerlijk uitzag, zag er uit alsof je er ziek van werd als je er naar keek: een klein plakje mozzarella, twee stukjes uitgedroogde tomaat. Ik vroeg de jongen die er stond of er nog andere broodjes waren? Nee dit is alles zei hij, en er lagen gewoon losse broodjes voor de verkoop, die wilde hij niet smeren want hij ‘wist het ook niet’.
We konden pizza kopen, moesten we een half uur in de rij wachten, de mixed grill was op, etc. Het was echt verschrikkelijk slecht en er was niets meer te krijgen terwijl het nog 2 uur open zou zijn. Erg onvriendelijk ‘geholpen’.
We zijn dus voor niets eerder aangereden voor een etentje bij la place dat niet door kon gaan en uiteindelijk nog bij de mc donalds moeten eten .

Gewenste Oplossing:

Aangezien we thuis al geen waardebonnen krijgen (buiten het verspreidings gebied?? 5061 HH huisnummer 9. )en zo onfatsoenlijk behandeld zie ik geen reden meer om bij La Place te gaan eten terwijl ik dit wel vaak deed. (bij andere locaties) Ik zie graag iets van een tegoedbon zodat tegemoetgekomen wordt aan de teleurstelling.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van La Place

9 jaren geleden - Beste heer/mevrouw van Lieshout, Bedankt voor het doorgeven van dit signaal. Wij willen u vragen uw contactgegevens te sturen naar consumentenzaken@laplace.nl zodat wij samen met u kunnen zoeken naar een geschikte oplossing. Wij zien uw reactie graag tegemoet.

Bericht van La Place

9 jaren geleden - Beste heer/mevrouw van Lieshout, Wij hebben nog geen reactie van u mogen ontvangen. Graag zien wij uw contactgegevens tegemoet zodat wij u verder van dienst kunnen zijn. U kunt ons bereiken op: consumentenzaken@laplace.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 16 mei 2011 om 08:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wij hebben helaas geen contactgegevens ontvangen van deze klant en konden daarom geen contact opnemen. Wij hebben daarom deze klacht gesloten. Er kan uiteraard nog contact opgenomen worden via consumentenzaken@laplace.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door vanlieshout