Klacht: Warme maaltijden

op 07 juni 2011 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Breda/Hazeldonk was een locatie waar wij graag kwamen vanwege de goede service, uitstekende warme maaltijden en overzichtelijke en gezellige indeling. Maar wat is daarmee gebeurd? Nieuwe indeling/ chaos/ onoverzichtelijkheid en opeens een heel slechte kwaliteit van de warme maaltijd. Alleen de frites waren te eten, de rest (vis en saté – voor onze dochter die ons vergezelde) was niet gaar, een geschift sausje en de gebakken aardappelen leken wel meelballen. Wij hebben het echt zoveel mogelijk opgegeten omdat het toch betaald was. Alles leek wel op de borden gesmeten. Veel klanten zochten zich een weg tussen de wachtenden die niet wisten waar aan te sluiten en waar waren precies de kassa’s? Alles was opeens ook een beetje ‘viezig’ (vuil bestek etc.). En waar is opeens het personeel van vroeger? Een enkeling bleek er nog te werken.

Mag La Place Hazeldonk weer worden zoals het was? Dan komen wij daar graag terug. Wij weten, dat het ook anders kan (bijv. Nijhof Baarn is echt verbeterd. Hilversum/Amersfoort/Utrecht/Amsterdam zijn heel goed en daar is het op topdagen ook heel, heel erg druk.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 20 juni 2011 om 14:54 geantwoord

Klant heeft situatie besproken met manager en gratis maaltijd aangeboden gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Deschot