Klacht: slagroom

op 19 juni 2011 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

al jaren drink ik cappucino bij la place, daar wil ik dan ook nog een toef slagroom bij, ik vindt het zielig dat dat tegenwoordig in een klein glazen schaaltje moet, wat dan ook nog de heledag daar staat en ingedroogd is. Zelf als ik appelgebak neem krijg ik een klein glazen schaaltje, je kunt amper 2 happen nemen met slagroom, dan is het op. Als dat zo moet ga ik liever ergens anders koffie drinken, dan krijg ik tenminste slagroom, ook al moet ik iets meer betalen. Snap niet dat jullie mee doen aan krenterige kruideniers politiek. Jammer.

Ik wil gewoon slagroom op mijn appelgebak, of een fatsoenlijke toef bij de koffie

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van La Place

9 jaren geleden - Beste mevrouw Kruse, Graag ontvangen wij uw adresgegevens via consumentenzaken@laplace.nl zodat wij deze klacht met u kunnen oplossen.

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 04 juli 2011 om 10:56 geantwoord

Er is een brief met uitleg verstuurd met La Place cadeaubon. Manier van serveren van de slagroom wordt opnieuw bekeken.

Alle klachten die gemeld zijn door kruse