Klacht: Hygiene

op 03 maart 2011 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

We zaten leuk aan het raam alleen het gebak wat we wilden was als op viel dus tegen opmerking dan neemt u toch een saucyz. Nee we wilden een appelbol ’s morgens om 11 uur.
Aan het raam was het zeer vies veel spinnenwebben etc daar was al in dagen geen doekje over heen gehaald.
We vonden de gehele hijgiene van het restaurant borden bestek etc vies.

Gewenste oplossing

Goede hygiene en klant vriendelijk personeel.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van V&D

9 jaren geleden - Beste familie Speelman, Graag willen we u verder helpen. Zou u ons willen mailen op twitter@laplace.nl in welke vestiging dit is gebeurd? Alvast bedankt!

Bericht van La Place

9 jaren geleden - Beste familie Speelman, Wij hebben helaas nog geen gegevens van u mogen ontvangen, maar willen dit wel graag oplossen. Zou ons willen mailen op twitter@laplace.nl? Alvast bedankt!

Bericht van La Place

9 jaren geleden - Beste familie Speelman,Zou u contact willen opnemen via de e-mail twitter@laplace.nl? Wij zouden deze klacht graag willen afsluiten.Alvast bedankt.

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 06 mei 2011 om 11:14 geantwoord

Wij kunnen niet in contact komen met deze klant en hebben daarom deze klacht afgesloten. De klant mag uiteraard nog steeds contact met ons opnemen op consumentenzaken@laplace.nl.

Alle klachten die gemeld zijn door Kwinty