Klacht: Geachte mevrouw , meneer,

op 26 mei 2011 over La Place in de categorie Cafés en Restaurants

Wij gaan graag regelmatig op de heide bij laren wandelen en vinden het zonnige terras dan heel prettig om te vertoeven. Maar het is elke keer weer wat anders dan dit dan dat.Het lijkt wel of het personeel daar niet goed aangestuurd wordt. Afgelopen dinsdag was het weer raak.
Geen aspergesalade aanwezig dan maar 2 steakmenu’s genomen. Patatten verbrand en knoerthard;er iets over zeggen blijkt uit het verleden heeft geen zin want dan krijg je ze alsnog als je vlees op is en eigenlijk nog hard.
Van de saladebar lege schalen wel met bordjes van dit of dat ook niet aanwezig dus.
Kleine flesjes wijn niet aanwezig, moest ik tegen een veel duurdere prijs 2 glazen nemen.
bestek vies.
Geen peper en zout aanwezig, weer drie slagen in de rondte lopen ondertussen biefstuk buiten koud aan het worden.
En het personeel vind ik bij dom en zeer ongeïnteresseerd overkomen echt jammer want het is een hele leuke locatie en bij andere locaties is het altijd goed, dit is nu al de zoveelste keer en weer zijn we er in getrapt.
Ik moest mijn postcode afgeven en men wist niet waarvoor?

Dat het personeel beter aangestuurd gaat worden en dat ik dit kan gaan testen door eigenlijk mijn geld of een tegoedbon terug te krijgen; want waarom is het elders bij la Place wel goed?
P.S. mijn man dacht gisteren weer een steakje daar te nemen en zelfde verhaal van boven ik denk dat wij er mee gaan stoppen om daar te komen.

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door La Place in behandeling genomen

Bericht van La Place

9 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Graag ontvangen wij uw contactgegevens via [email protected] zodat wij contact met u kunnen opnemen.

Bericht van La Place

9 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Wij hebben nog geen reactie van u mogen ontvangen. Wij kunnen zo geen contact met u opnemen. Graag ontvangen wij uw adresgegevens op [email protected]

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat La Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

La Place

Heeft op 29 juni 2011 om 11:37 geantwoord

Er is een brief met excuses verstuurd met cadeaubonnen. Situatie is intern met restaurant besproken.

Alle klachten die gemeld zijn door jmeekma