Klacht: La Palma shopping excursie

op 11 juli 2011 over OAD bus in de categorie Busreizen

Met 4 personen hebben wij j.l. vrijdag een La Palma shopping via Oad gedaan. Nadat ik tel. info gevraagd had heb ik j.l. donderdag aan Sanne nog gevraagd naar de tijd van de bus naar La Palma en hoe laat de bus weer terug zou gaan. De bustijd nar La Palma zou ong. 1 uur zijn en 17.00 weer terug naar ons Parque mar. 08.15 opstappen, dit werd 8.45 uur. De rit duurde heen helaas 2,5 uur omdat er 2 tussenstops waren en terug 2 uur. We vertrokken weer huiswaarts niet om 17.00 uur maar 16.00 uur. Dit was wel een korte dag voor 21,- euro p.p. Ik heb de klacht j.l. zaterdag doorgegeven aldaar en ja, sorry, was nog nooit gebeurd. Voor dit bedrag hebben we met 2 meisjes ( 13 en 14 jaar ) wel heel lang moeten “bussen” en het shoppen werd
wel ingekort. Had ik de juiste info gekregen dan hadden we dit nooit gedaan. Ik voel mij dus echt bekocht.
4 x 21,- en maar heel kort shoppen.

Bij aankomst op La Palma zondag 3 juli was de info door de hostess van Oad nou niet bepaald duidelijk. Er werd gezegd waar de bus stond, maar helaas, daar stond de bus niet. Toen wij weer aan haar vroegen waar de bus dan wel stond, zei ze, dat ze het ook niet meer wist. Gelukkig hebben we het zelf gevonden na een tijdje zoeken , maar zou het toch fijn zijn als je bij aankomst ook hier de juiste info krijgt.

Het park Parque Mar was fantastisch en voor herhaling vatbaar maar een excursie maken, daar denk ik voortaan goed over na. Hebben jullie hiervoor nog een tegemoetkoming ? Want service zal voor jullie toch ook heel belangrijk zijn. Ik wacht uw antwoord hierop af. Ria Morsch v-d-Brug reserveringsnr. BX5094

Het geld 4 x 21,-- retour lijkt mij een hele goede oplossing.

OAD bus

Heeft op 24 februari 2014 om 11:27 geantwoord

Dit betreft een klacht van het in september 2013 failliet gegane bedrijf Oad Reizen BV. Eventuele klachten die hiervan nog openstaan kunnen desgewenst nog voorgelegd worden aan de curator (Daniëls en Huijsmans). Oad Bus BV kan deze klachten niet beantwoorden of in behandeling nemen omdat wij een nieuwe organisatie zijn.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door OAD bus in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat OAD bus een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mallorca