Klacht: L.S.,

op 19 juli 2012 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb in April vier pakjes verstuurd,er zijn er maar twee aangekomen. De andere twee: één naar Kreta en één naar Hong Kong, zijn nooit aangekomen.
Er zaten geen waardevolle dingen in, dus heb ik ze niet aangetekend verstuurd.
Ik hoor hat vaak dat dingen tegenwoordig verdwijnen bij de post. Ik vind het schandalig want dingen evrsturen is erg duur geworden en de kwaliteit is erg verslechterd.

Zoek uw werknemers met zorg uit.
Ik kom soms postbodes tegen die mij de weg vragen en soms niet eens Nederlands kunnen spreken!!!
Reorganiseer de boel en zorg dat iedereen zijn werk goed doet! Wij zijn de klanten en we betalen er voor, dus verwachten we tenmiste dat onze post bezorgd wordt en niet spoorloos verdwijnt.

Bericht van PostNL

5 jaren geleden - Het spijt ons dat wij bovenstaande reactie hebben aangetroffen op deze website. Wij nemen klachten zeer serieus en wij willen graag weten of wij iets voor u kunnen betekenen. Helaas kunnen we niet direct op alle klachten reageren. U kunt hiervoor het best contact met ons opnemen via Twitter @postnlwebcare. U kunt natuurlijk ook contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl/voorthuis/klantenservice/

Alle klachten die gemeld zijn door postverdorie