Klacht: Kylie lipkit

op 25 februari 2017 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Afgelopen maandag kylie lipkit besteld in de kleur “mary jo”. Dinsdag kreeg ik de bevestiging dat hij was verstuurd, maar is zaterdagochtend pas daadwerkelijk bezorgd. Bij openmaken van het pakketje merkte ik al gelijk dat ik de kleur “22” had gekregen en ook merkte ik gelijk dat dit niet de originele lipkit was. Heb zelf al “candy k” en ik hoefde niet te vergelijken om te zien dat deze hartstikke nep was en helemaal geen fijne lippenstift is. Het lijkt misschien een goede deal op Vanoutlet, maar het is geen waar voor je geld.

Ik hoef niet perse mijn geld terug, want terugsturen van het product is ook weer een gedoe. Maar baal hier ontzettend van.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:10 geantwoord

Beste klant

Wat jammer dat u een klacht heeft over uw aankoop bij Vanoutlet.nl
Hopelijk is uw klacht reeds opgelost ,
Mocht uw klacht niet opgelost zijn mag u onze klantenservice bereiken via sales@vanoutlet.nl voor een oplossing.
Wij doen onze best om alle klachten op een nette manier op te lossen .

Met vriendelijke groeten
Vanoutlet.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Charissajcl