Klacht: Kwijtschelding op een bedrag van 13000

op 10 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Geachte heer/mevr,

Ik heb ongeveer 2 a 3 weken geleden een mail naar GGN incasso gestuurd met de volgende vraag : Ik wil graag weten of er een mogelijkheid bestaat dat er een X bedrag wordt kwijtgescholden als ik met u afspreek dat ik binnen nu en 4 maanden betaal.

Het zou mooi zijn dat wij kunnen afspreken dat er binnen 4 maanden 9.000/ 10.000 euro wordt betaald en dat daarmee het dossier gesloten kan worden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 10 mei 2016 om 13:49 geantwoord

Er is zojuist een excuus per email aan de klager toegezonden. Het verzoek is ontvangen, maar nog niet volledig in behandeling genomen. Hiervoor dient meer informatie door de klager te worden aangeleverd. De klager was hier helaas niet van op de hoogte. Zodra de gevraagde informatie ontvangen is, zal GGN het verzoek verder beoordelen.

GGN Mastering Credit.

Bericht van GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - Een finale kwijting houdt in dat de vordering als het ware wordt afgekocht. Men betaald een X bedrag waarbij het overige deel wordt kwijtgescholden en de zaak wordt afgewikkeld. Finale kwijting wordt niet zomaar toegekend. Er zijn echter wel uitzonderingssituaties. Er is een brief naar de klager verzonden waarin vermeld staat welke gegevens wij nodig hebben. GGN meldt geen vorderingen bij BKR.

Reactie van de melder van de klacht Rainerlang

1 jaar geleden - BESTE GGN ... Ik heb nog niks van u mogen ontvangen. In afwachting.

Heeft op 24 mei 2016 om 11:08 geantwoord

Beste ggn,

Ik heb nog geenbrief van u mogen ontvangen.

Bericht van GGN Mastering Credit

1 jaar geleden - De brief aan de klager is per email verzonden op het bij ons in het systeem bekende emailadres. De brief zal vandaag ook per post verzonden gaan worden. GGN Mastering Credit.

Reactie van de melder van de klacht Rainerlang

11 maanden geleden - Beste ggn, Ik heb alle nodige informatie vorige week op de post gezet. Mijn brief zal nu wel binnen moeten zijn. In afwachting van uw reactie.

Reactie van de melder van de klacht Rainerlang

11 maanden geleden - Geachte ggn, Ik heb de gevraagde stukken 2 weken geleden u kant opgestuurd. Wanneer kan ik antwoordt verwachten?? Alvast bedankt.

Reactie van de melder van de klacht Rainerlang

11 maanden geleden - Geachte ggn, Ik heb de gevraagde stukken 2 weken geleden u kant opgestuurd. Wanneer kan ik antwoord verwachten?? Alvast bedankt.

Bericht van GGN Mastering Credit

11 maanden geleden - De brief van 10 juni 2016 is per email toegezonden. Hiervoor is het emailadres gebruikt dat bij GGN bekend was. Het emailadres van de klager op klacht.nl lijkt van een derde afkomstig te zijn. In verband met de wet bescherming persoonsgegevens is deze daarom niet gebruikt voor een terugkoppeling. De brief met dagtekening 10 juni 2016 wordt deze week per post toegezonden. Er is inmiddels ook een brief onderweg met dagtekening 13 juni 2016. GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door Rainerlang