Klacht: Kwijtraken van een pakket

op 08 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Het kwijtraken van een pakket terwijl er via de track en trace code is aangegeven dat het paket wel is afgeleverd.Wij vinden dat Postnl er te weinig aandoet om het pakket terug te vinden

Wij zijn pas tevreden als het pakket weer terug is.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Robers, Dank u wel voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u onlangs een pakket verwachtte en dat deze wel als afgeleverd staat gemarkeerd. Dit terwijl u hem niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hierover absoluut niet tevreden bent. Mijn excuses! Graag kijk ik even met u mee wat er al is gedaan en wat ik nog voor u kan betekenen. Zou u mij daarvoor de 3S-code van uw pakket kunnen sturen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jamogu

1 maand geleden - Hallo nadat wij hadden gezien dat het pakket was afgeleverd hebben we de code opgeruimd , deze kan ik u helaas niet meer geven. De ontvanger was : STAR TWIN Techniek ( tav Kees ) Kanaal Zuid 484 7371 GL Loenen De afzender was : J.R.E.Robers Motoren de Plooij 30-32 7548 CV Boekelo Tel 053-4281671

Heeft op 10 juli 2017 om 13:54 geantwoord

Geachte heer Robers,

Bedankt voor uw reactie. Het spijt me maar zonder barcode is het niet mogelijk om dit voor u na te kijken of eventueel een onderzoek te starten. Ik kan u zonder code hierbij verder niet van dienst zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door jamogu