Klacht: Kwijtraken van een pakket

op 08 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van PostNL

4 maanden geleden - Geachte heer Robers, Dank u wel voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u onlangs een pakket verwachtte en dat deze wel als afgeleverd staat gemarkeerd. Dit terwijl u hem niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hierover absoluut niet tevreden bent. Mijn excuses! Graag kijk ik even met u mee wat er al is gedaan en wat ik nog voor u kan betekenen. Zou u mij daarvoor de 3S-code van uw pakket kunnen sturen? In afwachting van uw antwoord verblijf ik. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht jamogu

4 maanden geleden - Hallo nadat wij hadden gezien dat het pakket was afgeleverd hebben we de code opgeruimd , deze kan ik u helaas niet meer geven. De ontvanger was : STAR TWIN Techniek ( tav Kees ) Kanaal Zuid 484 7371 GL Loenen De afzender was : J.R.E.Robers Motoren de Plooij 30-32 7548 CV Boekelo Tel 053-4281671

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 10 juli 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Robers,

Bedankt voor uw reactie. Het spijt me maar zonder barcode is het niet mogelijk om dit voor u na te kijken of eventueel een onderzoek te starten. Ik kan u zonder code hierbij verder niet van dienst zijn.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door jamogu