Klacht: Kwijtraken brief

op 13 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb aantal weken geleden een brief gestuurd naar BsGw om twijtschelding gemeentelijke belastingen met veel privé gegevens van mij erin, deze brief is NIET aangekomen bij belastingdienst.
Ik heb mijn brief begin deze maand gepost bij het postkantoor op malberg maastricht.
Wat nu….

Wil dat mijn post gevonden gaat worden zitten toch privé gegevens van mij in en als ik een boete krijg door kwijtraken van mijn brief omdat ik nu te laat ben met inzenden of het gehele bedrag toch moet betalen, dan betalen jullie maar.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Biesmans, Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat uw zending niet is afgeleverd bij de Belastingdienst. Ik raad u aan de Belastingdienst hiervan op de hoogte te brengen en deze informatie opnieuw aan te bieden. Daarnaast kan ik voor u als afzender melding maken. Kunt u mij aangeven op welke datum en hoe laat u deze zending heeft aangeboden? Graag ontvang ik ook het opgegeven adres van de geadresseerde van u. Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u in de toekomst vragen of klachten hebben over de dienstverlening van PostNL, dan kunt u contact opnemen via postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Biesmans, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 20 juni 2016 om 09:26 geantwoord

Geachte mevrouw Biesmans,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door Marion biesmans