Klacht: kwijt raken van post

op 23 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb via marktplaats
2 shirts gekocht beiden door verkopers opgestuurd maar nooit ontvangen

Gewenste Oplossing:

als het als nog bezorgd word

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 maand geleden - Geachte heer Wolda, Uit uw bericht begrijp ik dat er twee poststukken via Marktplaats naar u verstuurd zijn, maar dat u deze niet ontvangen heeft. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet blij mee bent en bied u hiervoor mijn excuses aan. Als u de poststukken tot op heden nog niet ontvangen heeft, dan ontvang ontvang ik graag van u de datum waarop de poststukken zijn verstuurd. Daarnaast kan de afzender in dat geval met ons contact opnemen om te controleren of er navraag gedaan kan worden naar de betreffende t-shirts. Als u de aanvullende informatie niet verstrekt gaan we ervan uit dat uw vraag op een andere manier beantwoord is en wordt uw melding als afgehandeld beschouwd. Als u rechtstreeks contact wenst kunt u contact opnemen via www.postnl.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 03 juli 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Wolda,

Wij hebben u onlangs om aanvullende informatie gevraagd, maar hierop hebben we geen reactie ontvangen. Om deze reden heb ik uw melding afgesloten.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door yamaha34