Klacht: Kwijt raken pakket en geen reactie

op 26 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Een pakket van LEGO besteld. Via het pakket volgen kon ik zien dat mijn pakket bijna aangekomen was in mijn buurt daarna melding van een storing en vertraging. Op mijn mail dezelfde dag wanneer ik mijn pakket dan kon verwachten heb ik alleen een automatische reactie gekregen dat ze zo snel mogelijk contact zouden nemen. Dit is nu 10 dagen later nog niet gebeurd.
Na een aantal dagen telefonisch contact gezocht. (1 euro per gesprek) kreeg ik te horen dat het waarschijnlijk ergens stond en ik LEGO moest contacten om het weer in werking te stellen. LEGO heeft contact opgenomen en kreeg te horen dat het in een andere plaats was aangekomen (niet volgens de track and trace!) en het zouden regelen. Tot op heden niets ontvangen. Gelukkig heeft LEGO wel service en versturen opnieuw.

Wanneer er contact wordt opgenomen wanneer er een mail gestuurd is en het pakket geleverd wordt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juli 2016 om 09:19 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Carola
namens het webcare team van DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Janijntje