Klacht: kwijt

op 25 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

mijn dochter haar post is op een andere nummer in de brievenbus gegooid en die gene heb nu alleen een legen envelop terug gedaan in onze brievenbus geopend zonder mijn dochter haar Feyenoord vlag vind het schandalig dat dit gebeurt ik heb nu een huilend kind die op haar vlag rekende en nu niks heb als jullie het gewoon in mijn brievenbus had gedaan was er niks aan der hand geweest afz een boze moeder

niet tevreden

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

4 weken geleden - Geachte mevrouw de Vogel, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de betreffende envelop op een ander huisnummer in de brievenbus bezorgd is en u uiteindelijk een lege envelop in uw brievenbus heeft aangetroffen. Ik begrijp dat dit teleurstellend is, waar ik u graag mijn excuses voor aan wil bieden. Kunt u aangeven of de Feyenoord vlag in een normale envelop verstuurd is, of toevallig als brievenbuspakketje met een track & trace code? Mocht het deze laatste optie zijn, zou u dan de betreffende code mee willen sturen? Indien het poststuk via de briefpost verstuurd is, zou u dan aan willen geven op welk huisnummer deze verkeerd bezorgd is? En was dit op 14 augustus of op een eerdere datum? Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht perfectme

4 weken geleden - goede dag de Feyenoord vlag is gewoon via de post gekomen alleen ontvingen wij een legen envelop en is de vlag er uit gehaald en ik zou niet weten in welke andere nummer hij gegooid is ik heb nu een kind die ontroostbaar is omdat 1van jullie personeel zo met de post omga en niet oplet of het in de goede brievenbus terecht komt met vriendelijke groet alexandra

Heeft op 25 augustus 2017 om 13:37 geantwoord

Geachte mevrouw de Vogel,

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat spijtig om te vernemen dat u een lege envelop in uw brievenbus heeft ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies gebeurd is. Uw klacht heb ik geregistreerd en deze heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling, zodat dit besproken zal worden met de medewerkers die verantwoordelijk zijn voor de bezorging op uw adres. Op die manier zullen we de bezorging extra in de gaten houden en verbeteren. Omdat de oorzaak niet te achterhalen is zult u hierover verder zelf geen bericht meer ontvangen. Voor een nieuwe zending kunt u eventueel contact opnemen met de afzender. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door perfectme