Klacht: Kwaliteit level 0 en service ook

op 06 juli 2016 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Tent gekocht voor 9 personen.
Bij de eerste levering miste er al een onderdeel.
Die is prima opgelost door het missende onderdeel nogmaals op te sturen.

Oke verder: tent dus voor 9 personen. 3x 3 pers cabine, er past alleen geen 2 persoons luchtbed in…. Vreemd

Zeil wat er bij zat was kleiner dan de oppervlakte van de binnen tent, zat minstens 10 centimeter tussen waardoor we dus op gras stond als je de cabine uitstapte. Ritsen waren binnen 1 uur kapot omdat ze van dramatische kwaliteit zijn.
Tent was zo lek als iets. Alles was nat geworden ook met spray tegen water. Aantal personen uit de tent moeten onderbrengen bij andere mensen. Dit lukte niet bij al onze 5 personen dus 2 moesten er 3 nachten in een lekkende, natte, kapotte en koude tent slapen. Zo ziek als een hond natuurlijk daarna.

Klantenservice is helemaal waardeloos. De dag dat het zo kapot was meteen proberen te bellen namen niet op. De maandag daarna weer gebeld maar namen weer niet op.
Mail contact gehad waarbij ze aangaven dat ze de onderdelen wel konden opsturen maar dat we ons geld niet terug kunnen krijgen omdat het buiten de 14 dagen valt. Duidelijk aangegeven dat we daar niks aan hebben want die hele tent is dramatisch en zal bij een nieuwe nog net zo lek en kapot zijn.

Weer proberen te bellen, na 10 minuten kreeg iemand aan de lijn. Dit meisje was niet vriendelijk en bleef maar in herhaling vallen: je zit niet meer binnen die 14 dagen. Ze zegt we hebben nog nooit klachten gehad over deze tent dus ik ben er zeker van dat als jullie een nieuwe hebben dat die wel in orde is. Gevraagd of we , als deze tent ook een ramp is, wel ons geld terug krijgen, maar nee dat kon ook niet. Dus we zitten met een tent die niet te gebruiken is en wat je niemand aan wil doen om in te liggen.

Ik de tent retour mag sturen. ze kunnen zien wat voor ramp ze ons hebben aangericht dat weekend. VidaXL haar excuses aanbiedt en geld terug stort op de rekening.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jw1006