Klacht: Kwaliteit Laminaat

op 28 juli 2017 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Ik heb op de beneden verdieping laminaat. Binnen 1 jaar zag ik dat de toplaag al losliet. Nu na 2 jaar is dit op zo veel plekken dat ik de garantie van Carpetright heb aangesproken. Er kwam een meneer ter controle binnen. Z’n eerste reactie was dat dit kwam doordat het laminaat strak lag. Maar aan beide kanten onder plint is nog ruimte. Kleine putjes in het laminaat wijde hij aan ‘puur ongeluk’, maar dit verklaarde voor mij nog niet dat de top laag op meerdere plekken gewoonweg weggesleten is. Mijn mening is dat het laminaat niet van goede kwaliteit is, en gezien de garantie hier een oplossing voor moet komen. Toen ik de brief kreeg van Carpetright stond er in dat dit te wijden was aan gebruikssporen en dat men niet tot vergoeding over zou gaan. Dit is in geen geval toe te wijden aan een extreem gebruik in ons huis. Ons huishouden is met 2 kinderen en met 2 werkende ouders en kinderen van 5 & 3 waarin geen uitzonderlijke situaties gelden. Geen dieren, we gebruiken erg zachte en milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen. Het moet echt aan de kwaliteit van het laminaat liggen. Referentie klacht: 44J1827

Ik wil een nieuwe vloer. Een paar planken veranderen is een tijdelijke oplossing. Ik wil mijn geld retour of op kosten van Carpet Right een kwalitatieve beter laminaat, gelegd door Carpet Right.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door MerelDekker