Klacht: Kwakzalvers

op 29 juni 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 juni 2017 om 13:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Maas,

Uit uw bericht maak ik op dat u erg ontevreden bent over de bezorging van uw pakketten. Mijn excuses voor het ongemak dat u ervaart.

Graag wil ik u hier verder over informeren. Om dat te doen ontvang ik graag uw barcode. Zodra u deze toestuurt, ga ik kijken wat ik voor u kan betekenen.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Tmaas95