Klacht: Kussens bij Leen Bakker

op 03 november 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste meneer/mevrouw,

Zojuist heb ik geprobeerd 2 ongebruikte kussens terug te brengen een dag na aankoop (omdat ik op zondag geen tijd meer had om terug te gaan). De klantenservice van het filiaal beweert dat ze gebruikt zijn en verleent totaal geen medewerking.
Nu zit ik met 2 kussen van 45 euro die ik weg kan gooien en moet ook nog nieuwe gaan kopen.
Slecht artikel en zeer slechte kwaliteit!

Met vriendelijke groet,
Bram van ’t Hoff

Gewenste Oplossing:

Vergoeding zodat ik nieuwe kussens kan kopen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door bramvth