Klacht: Kussen

op 28 augustus 2018 over Beter Bed in de categorie Bedden

Ik ben naar Beterbed gegaan vorige week zaterdag en heb een silvana kussen gekocht voor 99 euro. Aangezien ik veel nekklachten en hoofdpijn heb. Ik heb het kussen in de winkel geprobeerd en toen voelde het goed. Eenmaal thuis gekomen en er op geslapen te hebben ter nachten kreeg ik dezelfde pijnen weer terug. Nu blijkt dat er op de factuur staat dat er geen kussens omgeruild kinnen worden uit hygiënisch oogpunt. Dit hebben ze tijdens hun verkoop verhaal niet gemeld. Dus, nu heb ik een probleem. Nog steeds heftige pijnen en 99 euro lichter.

Of mijn geld terug of een ander kussen.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Beter Bed over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Beter Bed in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Beter Bed een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Beter Bed

Heeft op 28 augustus 2018 om 16:19 geantwoord

Heeft op 29 augustus 2018 om 07:53 geantwoord

Op dit moment ga ik akkoord maar ik moet eerst zien welke oplossing er komt. Waar moet ik mijn NAW gegevens naar toe sturen?

Bericht van Beter Bed

3 maanden geleden - Beste A. Urff, U mag uw NAW gegevens via dit platform naar ons toe sturen, dan zorgen wij dat de klacht in behandeling wordt genomen. Met vriendelijke groet, Beter Bed

Reactie van de melder van de klacht Amanda Urff

3 maanden geleden - Beste, Mijn NAW gegevens: A. Urff Mesdagstraat 5 7901 CG Hoogeveen 11135637

Bericht van Beter Bed

3 maanden geleden - Beste mevrouw Urff, We willen deze klacht graag telefonisch bespreken om samen tot een gepaste oplossing te komen. Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw telefoonnummer door te geven zodat we contact met u kunnen opnemen. Met vriendelijke groet, Beter Bed

Reactie van de melder van de klacht Amanda Urff

3 maanden geleden - Hierbij ontvangt u mijn telefoonnummer 0619829075. Met vriendelijke groeten, Amanda Urff

Bericht van Beter Bed

3 maanden geleden - Mevrouw zojuist gesproken en we zijn amen tot een passende oplossing gekomen. Met vriendelijke groet, Beter Bed

Reactie van de melder van de klacht Amanda Urff

3 maanden geleden - Ik zou een cheque ontvangen van 50 euro. Ontvang ik er één van 25 euro. Was niet de afspraak.

Alle klachten die gemeld zijn door Amanda Urff