Klacht: Kunstleer laat los en scheurt

op 08 december 2017 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Na 4 jaar laat bij ons bankstel het kunstleer los en scheurt aangezien je bij woonsquare 3 jaar garantie krijgt doen ze verder niets ze willen langskomen voor € 90,00 voorrijkosten en daarna mag je alles zelf betalen nou als je de andere klachten leest mogen wij nog niet mopperen maar wij kopen nooit meer bij deze winkel aangezien wij geen huisdieren en kinderen hebben vind ik 4 jaar veel te kort voor een dure hoekbank.Wat schieten we hiermee op €90, + alle kosten die nadien nog komen een zeer slechte service bij woonsquare koop hier nooit meer iets dus mensen u bent gewaarschuwd.

Als ze het gedeeltelijk opnieuw bekleed hadden.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 21 december 2017 om 12:06 geantwoord

Heeft op 21 december 2017 om 12:17 geantwoord

Een bank die amper 2 jaar in gebruik ondanks dat hij wel 4 jaar oud is en al zo'n fouten vertoont en dat ze dan met deze oplossing komen dan laten ze gelijk zien wat voor een winkel het is ze willen alleen maar verkopen en daarna heb je het nakijken dit is de 1e en tevens de laatste keer dat wij bij woonsquare kopen garantie telt hier maar 1 jaar en daarna mag je weer gaan betalen voor alle kosten een waardeloze zaak is het ik hoop ook dat dit andere mensen te lezen krijgen want dit is geen reclame.

Alle klachten die gemeld zijn door Jlc15