Klacht: Krullend haar agressief kapot gesneden.

op 29 oktober 2017 over Hada Hair in de categorie Kappers

Een paar weken geleden heb ik mijn haar in de kapsalon HADAHAIR laten knippen door een kapster.

Mijn haar is half wave en half krul en halflang. Ik kwam voor een knipbehandeling waarvan ik de grootste spijt OOIT in mijn hele leven heb dat ik bij HADAHAIR in de salon ben geweest.

Te vroeg heb ik een positieve reactie achtergelaten want bij nader inzien is mijn haar gewoon “mishandeld”. Daar kwam ik achter toen ik het gewassen had en mijn haar steeds naar buiten piekte, precies tegenovergestelde richting van de krulvorm. Mijn krullenkapsel werd een piekenkapsel met gespleten haarpunten!

Mijn haar werd droog geborsteld, daarna droog gesliced geknipt gesneden, daarna gewassen en gedroogd. Ten eerste is mijn haar ongelijk geworden wat betreft de lengte. Een kant was langer dan de andere kant. Dat heb ik zelf gecorrigeerd want ik ben zelf ook kapster geweest. De kapster is met de schaar er doorheen gesliced zal ik maar zeggen waardoor het krullend gedeelte kapot is gegaan. Het haar werd zo agressief met de schaar behandeld dat het overal gespleten punten had gekregen. En dan vanaf 5 tot 10 cm van de onderkant. Dat betekende dus dat alle punten naar buiten piekten. Ik had niet om een piekenkapsel gevraagd! Omdat ik kapster ben geweest had ik nog een goede schaar om dus die “gemaakte gespleten punten” door Hada Hair dus te corrigeren. Want mensen keken mij toch vreemd aan toen ik op het werk verscheen. Ze zeiden nog net niet: ” moet jij niet eens naar de kapper gaan”. Ik dacht bij mezelf nee ik kom er net vandaan.

Ondertussen heb ik het nu drie keer tijdens het douchen veel gemaakte gespleten punten bijgewerkt en nog ziet het er niet uit. Mijn haar is wel twee keer zoveel uitgedund. Ik heb toch niet gevraagd of zij mij haar voor de helft wilde uitdunnen!!!!! Ik vraag me af waar al dat haar is gebleven. Nooit is mijn haar zo agressief behandeld door een schaar als bij HADAHAIR in de kapsalon. Ik loop nu gewoon voor schut en zal toch weer naar een betere kapper moeten gaan. Wanneer ik nu naar een kapsalon zou moeten gaan dan krijg ik gewoon een kort kapsel. EEN KRULLENKAPPER DIE DE KRULLEN PRECIES ZO KNIPT ZOALS HET NIET MOET! Ik mis gewoon heel veel haar aan de achterkant en daardoor zit mijn haar juist nog platter.

Mijn haar is nog nooit zo AGRESSIEF door een schaar behandeld als bij HADAHAIR in de salon!

BEDANKT VOOR HET VERNIELEN VAN MIJN KRULLEND HAAR EN DAT IK NU ZEKER EEN JAAR MOET WACHTEN DAT HET ENIGSZINS WEER NORMAAL ZIT! MET AL DIE GESPLETEN PUNTEN DIE JE GEMAAKT HEBT MET JE SCHAARTJE, KNAP HOOR!!!!

Ik zal zeker contact opnemen met de kapersbond omdat de baas alleen de klacht in de zaak wilt bespreken en niet schriftelijk. Voor de bond zal ik meerdere foto’s inzenden, o.a. omdat mijn haar nu doorzichtig is. En alleen omdat ik gevraagd heb om meer volume bovenop te krijgen omdat mijn haar zwaar is, ja nu niet meer natuurlijk, is mijn haar nu met pieken en gespleten punten. En mijn krullen zijn versneden. Ik zei toch meer VOLUME of wordt er gewoon niet geluisterd?

Jammer dat de baas meteen partij heeft gekozen voor zijn collega zonder mijn haar gezien of mijzelf gesproken te hebben. Dat is zijn eerste fout: geen klant geen koning, wel collega. = dagspreuk om over na te denken. Succes met HADAHAIR.

Mijn haar is nu twee keer zo dun, versneden krullen, gespleten haarpunten en geen volume. Er is zelfs haar dat op twee punten verschillende diktes zijn gesneden en daartussen is het dan heel dun. Het haar kan elk moment afbreken. Mijn haar ligt nu ook vaak op de grond. En ik loop voor schut of ik moet mijn haar kort knippen. Van haar tot over de schouder naar een kort kapsel? Dan maar ff voor schut lopen..

Mijn haar is kapot gesneden en dat is niet te herstellen voor een lange tijd.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hada Hair in behandeling genomen

Bericht van Hada Hair

5 maanden geleden - Na vale malen contact te hebben gezocht met u heeft u laten blijken dat u niet bereid bent om een dialoog aan te gaan. Ook ben u niet bereid om elke vorm van een oplossing te accepteren. In plaats van samen tot een oplossing te komen kiest u ervoor om samen met u zusje haatdragende teksten en met geweld dreigende woorden op Facebook te plaatsen. Wij gaan daarom ook verder niet meer in op deze 'kinderlijke wijze ' van communiceren. Sterker nog bij het voortzetten van deze dreigementen zullen wij hiervan aangifte doen bij de politie . HADA HAIR

Reactie van de melder van de klacht Fadilla Latumahina

2 maanden geleden - En heeft u al aangifte gedaan? Voor het versnijden van mijn haar?

Bericht van Hada Hair

2 maanden geleden -