Klacht: Diefstal van produkten.

op 01 juli 2010 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik was 01 juli 2010 omstreeks 15.30 uur in de Kruidvat filiaal te Almere Buiten.
De winkel hangt vol met camera\\\’s en spiegels en toch was ik getuigen van het volgende.
In de winkel liep een vrouw met een kinderwagen met daaraan hangend een boodschappentas met daarin een grote kartonnendoos die open was.
Achter een stelling deed ze uit het zicht van de medewerkers gestolen spullen in de doos.
Ik was getuige van dit en gaf dit door aan de kassiére die niet wist hoe ze moest reageren.
Ze liep naar een andere medewerkster die vervolgens nog nonchalanter reageerde toen de vrouw de winkel al had verlaten en het alarm niet was afgegaan.
Mijn suggestie voor al uw filialen is het verbieden van boodschappen tassen, grote dozen mee te nemen in de winkel en het verbieden van kinderwagens. Richt de winkel zodanig in dat bij ingang meegenomen tassen en kinderwagens onder toezicht staan het het winkelpersoneel.
Ik heb dit gezien in supermarkten in het buitenland en het werkt daar prima.
Zo kunt u in veel filialen minder omzetverlies lijden.

Bericht van poespas68

8 jaren geleden - Verbieden van kinderwagens??? Moet je je kind dan op je nek nemen, en je wagen onbeheerd buiten laten staan! Wat een kolder zeg.

Alle klachten die gemeld zijn door Houdt de dief werd niet begrepen