Klacht: Weggegooid geld

op 13 augustus 2010 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een simlock vrij toestel gekocht, type LG KP500
Bij kruidvat een kruidvat-mobiel-prepaid kaartje gekocht.
Wat wil? Usim inactive, Kruidvat gebeld. Nieuwe sim-kaart opgestuurd en weer USIM inactive. Kruidvat zegt nu (herhaaldelijk!): ligt aan toestel, echter in ander sim-lockvrij toestel doet dit simkaartje het ook niet. Bovendien doet ander simkaartje in betreffende toestel het wel! Bovendien staat op kruidvat/mijnmobiel geen beltegoed, terwijl volgens administratie Kruidvat wel saldo op nummer staat. Typisch geval van dubbele administratie dus.
Prepaidkosten 10 € en belkosten € 10 kwijt en 7 weken verder want Kruidvat weet geen oplossing meer en wil geen nieuw kaartje meer opsturen, ze boden zelfs aan extra saldo op sim-kaartje te zetten, terwijl sim-kaartje niet werkt……… Te weinig om te rechten, genoeg om hier ongenoegen kenbaar te maken!

Gewenste oplossing

Geld terug, of toestel van Kruidvat incl. werkend sim-kaartje opgestuurd krijgen met beltegoed.

Alle klachten die gemeld zijn door rondal