Klacht: Nieuwsbrief

op 05 oktober 2019 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

.Graag wilde ik de kruidvatnieuwsbrief niet meer ontvangen, dus schreef ik me uit. Echter, bleef ik maar nieuwsbrieven ontvangen. Ik heb me 3x uitgeschreven, maar het mocht niet baten. Daarna kruidvat een mail gestuurd en nu twee weken later, nog steeds geen reactie. Hoe kom ik van die super irritante nieuwsbrief af. Ik ben er helemaal klaar mee. Kruidvat niet bepaald klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Als ik de kruidvat nieuwsbrief niet meer ontvang en een excuus is ook wel op zijn plaats.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julienijburg@gmail.com