Klacht: Krijg zelfs ongevraagd geld terug

op 10 juli 2012 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Na (vorige maand nog) een klacht te hebben geplaatst over een andere webshop, vind ik het nu dan echt nodig een compliment voor Bol.com te plaatsen:

Al jaren bestel ik bij Bol.com spullen als CD’s en studieboeken. Dit is natuurlijk omdat dit makkelijk, snel (zeker met releasedata van CD’s ben ik blij) en altijd in zeer goede staat. CD’s zijn bijna altijd nog geseald en sit vind ik zeer prettig bij CD’s met kartonnen hoesjes (Sneakerz, bloomingdale…).

Nu had ik weer een CD gepre-orderd. Deze was toen 19 euro en bij de release 4 euro goedkoper. Deze 4 euro is ongevraagd teruggestort op mijn rekening.

Ook had ik ooit een CD binnengekregen welke niet geseald was. Ook zaten de CD’s er nog los in ook. Hierdoor was 1 al licht beschadigd (welke je met normaal gebruik ook krijgt). Kreeg heel snel contact met een medewerker en mocht de CD’s terugsturen en nieuwe ontvangen. Hier niet voor gekozen en kreeg toen ongevraagd een coupon voor gratis verzendkosten. Dit bedraagt uiteraard maar 1,95, maar het is absoluut een zeer net gebaar!

Alle klachten die gemeld zijn door Jefrey Schmidt