Klacht: Krijg zeker al ruim 3 maanden geen folders meer

jadebkrd2 op 11 december 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb vorige keer ook al doorgegeven dat ik al zolang geen weekfolders heb gekregen
Zou ongeveer 3 weken duren dan zou ik deze in de bus krijgen
2 weken geleden heb ik ze 1x gehad daarna niet meer
Jammer lees ze graag door voor al nu met de feestdagen

Groetjes
Gusta

Gewenste Oplossing:

Zou heel blij zijn als ik iedere week de weekfolders in de bus krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte heer/mevrouw Bakker, Vervelend om te vernemen dat de reclamefolders niet correct zijn verspreid op uw adres. Graag ontvangen wij ook uw huisnummer, zodat wij uw melding op de juiste manier kunnen verwerken. Uw gegevens kunt u het gemakkelijkst versturen, door het beantwoorden van deze mail. Heeft u verder nog vragen, opmerkingen of suggesties? Mail gerust of neem contact op via https://www.spotta.nl/klantenservice. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 20 december 2021 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw G. Bakker,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door jadebkrd2