Klacht: Krijg totaal geen gehoor/ contact, niet serieus genomen

op 28 oktober 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

8 weken geleden heb ik de Aira bra besteld. Na een paar weken nog niets te hebben onvangen en wel meteen €49,- is afgeschreven, heb ik contact gezocht met de klantenservice. Het telefoon nummer van daarvan doet het niet, als ik het via de bestellijn probeer, lukt het ook niet. Collega van de bestellijn verteld mij dat het product echt die week of uiterlijk de volgende week wel bezorgd zou worden. (4/5 weken later). Ook dit gebeurd niet.
Inmiddels besluit ik om de bestelling te annuleren en probeer ik het via de mail. Tervergeefs heb ik 4 mails gestuurd naar de klantenservice, waar niet op geantwoord word,alleen met een automatische repley dat de mail goed is ontvangen. Daarnaast heb ik heel wat euro`s verspild aan het bellen wat ook niet lukt. Telkens word ik doorverwezen naar de klantenservice maar dat lukt niet. Als ik dan via de bestellijn dan wel terecht kom bij de klantenservice, heb ik eerst nog 4 mensen voor mij en na zo een 5 minuten hoor ik helemaal niks meer…….
Weer bellen, via de bestellijn verteld (Britt?) mij dat zij de bestelling voor mij zal annuleren en als het pakje dan alsnog aan de deur word aangeboden, ik deze moet weigeren dan komt alles goed en betaal ik geen verzendkosten en krijg ik mijn geld terug. Ik ben blij dat ik eindelijk door iemand gehoord word. Twee dagen na het gesprek kom ik s avonds uit mijn werk en blijkt het pakketje gewoon af gegeven te zijn bij de buurvrouw!! (die ik nauwlijks ken) En zonder te tekenen.Meteen heb ik gebeld met de bestellijn (28-10-2011) savonds maar dit meisje kan mij totaal niet helpen en weet niet wat ze er mee aan moet. Is ook totaal niet behulpzaam en stuurt met naar de klantenservice. Zelfs als ik haar vertel dat dat nou juist niet lukt, reageert ze verder daar niet op.
Nu zit ik hier met het pakket en inmiddels al heel wat verpilde euros aan al het bellen met ze wat totaal geen zin heeft gehad…
Ik bestel hier echt nooit meer wat en zal het zeker niemand aanraden, wat een drama.

Geld retour en pakket retour zonder verzendkosten en excuses.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Tommy Teleshopping

Heeft op 29 november 2011 om 11:58 geantwoord

Gevraagd naar een kopie van de afschrijving, geen order te vinden in ons systeem.

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door blauwe vogel