Klacht: Krijg niet de gewenste informatie, mailen kan niet, bij de chat weten ze het niet, telefoon overbelast

Tieritomba op 06 december 2021 over ABN AMRO in de categorie Banken

Per 1-1-2022 gaat mijn persoonlijk krediet over in een persoonlijke lening. Volgens mij hoort daar een andere rente bij. Destijds kon ik kiezen tussen een krediet of een lening, maar daar zit volgens mij ruim een procent renteverschil tussen. Nu mijn krediet en dat van vele andere per 1-1-2022 wordt omgezet naar een lening, heb ik volgens mij dus recht op een ander rentepercentage en wel dat wat bij een lening hoort. Ik kan tenslotte niet meer opnemen, dus is het geen persoonlijk krediet meer.
De contactpersoon die me ruim een jaar begeleidt heeft, geeft niet meer thuis ‘ik werk op een andere afdeling’ – de vriendelijke dame achter de chat weet van niets – en als je wil bellen, sta je ruim 40 minuten in de wacht. Schandalig voor een bank van dit kaliber. Ook zou ik omdat de rekening eerder al is omgezet mijn bankpas 2 jaar gratis krijgen, maar ook daar lees ik niets meer over terug.

Als mijn rentepercentage wordt aangepast naar die van een lening; want nu ik niet meer kan opnemen, heb ik een 'gewone lening'

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar ABN AMRO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ABN AMRO in behandeling genomen

Bericht van ABN AMRO

1 maand geleden - Beste Tieritomba, Dank voor uw bericht op dit forum. Begrijpelijk dat u wat meer duidelijkheid zou willen. Graag kijk ik wat ik voor u kan betekenen. De persoonlijke gegevens bij dit bericht zijn fictief, ik kan u op dit moment dan ook niet van informatie voorzien. In dit geval kan er contact opgenomen worden met de afdeling lenen via: 0800 - 024 07 11, mocht dat geen optie zijn dan mag u hier ook wat gegevens achterlaten. Met vriendelijke groet, Gabie ABN AMRO Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Tieritomba