Klacht: Krijg na bijna 3 jaar ineens een brief over openstaand bedrag

op 17 december 2016 over ZakelijkeNummers.nl in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb alles opgezegd, en de facturen waren altijd onduidelijk. Slechte service en wat het er niet mee eens. Opgezegd alles en dat ik de diensten wilde stopzetten.

Gewenste Oplossing:

Als de nota nietig wordt verklaard hadden ze de administratie beter op orde moeten hebben.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ZakelijkeNummers.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door ZakelijkeNummers.nl in behandeling genomen

Bericht van ZakelijkeNummers.nl

1 maand geleden - Beste meneer Hage, Excuus voor de late reactie. Uit uw klacht maak ik op dat u wilt dat de openstaande facturen worden gecrediteerd. Klopt dit? Ik help u graag verder, graag hoor ik van u. Hartelijke groet, Fleur Meesters, MTTM

Alle klachten die gemeld zijn door aaghage