Klacht: Krijg mijn pakket niet uit het parcelstation

op 13 oktober 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakje werd bezorgd op een dag dat ik niet thuis was. In de avond heb ik via de webstte het pakket naar een parcelstation laten sturen omdat ik het daar 24/7 zou kunnen ophalen. Ik kreeg alleen geen bevestigings email waar een code in zou moeten staan die ik moest invoeren in het apparaat.
Na 4 keer bellen met de servicelijn a € 1,- per gesprek werk mij doodleuk verteld door de dame dat ik mijn pakket niet kon krijgen omdat mijn mobiele nummer niet gekoppeld was aan het pakket en dat het pakket 7 dagen bleef liggen en dan word terug gestuurd naar de verzender. Echt van de zotte deze wan service

Ik wil dat dhl heel snel met de juiste oplossing komt en mijn pakket komt overhandigen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van DHL

2 maanden geleden - Goedendag, Wat vervelend om te horen! Ik begrijp uit bovenstaand verhaal dat er geen mobiel nummer gekoppeld zou zijn. Wat ik zelf heb weten te achterhalen is dat het e-mail adres wel gekoppeld is. Dit betreft heinz01@hotmail.com. Hier zou de code naar verstuurd moeten zijn. Kunt u dit na kijken en ons dit laten weten? Als u dit niet heeft ontvangen laat ons dit even weten, dan gaan we er op een andere manier voor u achteraan. Mijn excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Mike

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL