Klacht: Krijg mijn geld niet!! + Rasictische medewerkster

op 27 januari 2014 over Rabobank in de categorie Banken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag bij de Rabobank in Culemborg geweest om mijn nieuwe pinpas te activeren, nadat de Rabobank mijn oude geblokkeerd heeft i.v.m poging tot skimming volgens hen.

Medewerkster kon mijn pas niet activeren.omdat mijn nieuwe pas WEER geblokkeerd zou zijn(deze heb ik 2 dagen in bezit)
Omdat zei mij niet kon helpen ging mijn partner een ander filiaal bellen, waarop de medewerkster boos reageerde ” waarom belt hij in godsnaam!”
Waarop ik antwoorde: omdat u aangaf mijn pas niet te kunnen activeren.
Daarna nam zij ze telefoon over van mijn partner, de andere medewerker vertelde haar dat ze dat wel kan activeren,dit wilde de medewerkster van de Rabobank te Culemborg overduidelijk niet doen.
Ze noemde mij k*t-turk en een hoofddoekie!!!!!! Omdat ik mijn geld wilde die op de rekening staat.
Dit is pure racisme!! Iemand met een functie bij zo een grote bank waar ik al 20jaar klant ben.

Vannacht zouden wij op vakantie gaan, wat nu dus niet kan omdat ik mijn geld niet kreeg!!!!

Gewenste Oplossing:

Dame achter de receptie van de Rabobank in Culemborg ontslaan (zo iemand is je visite kaartje)
Mijn vliegtickets terug vergoeden zodat ik alsnog op vakantie kan gaan + mijn geld van mijn rekening wil ik hebben.

Alle klachten die gemeld zijn door mw.kaoutar