Klacht: krijg ineens een rekening van 179,94 euro

op 19 februari 2018 over Travel Club Express in de categorie Hotels

ineens een mail ontvangen over een openstaande saldo dat ik zou moeten betalen voor een reischeque en membercard die ontvnagen zou hebben. Heb helemaal niets ontvangen Wel eens een telfoontje gekregen dat ik een reis gewonnen had!

Ik wil dat dit dossier 181048096521 vernietigd wordt.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 19 februari 2018 om 11:58 geantwoord

Geachte mevrouw Vlyminckx,

Uw reactie op deze site verbaasd ons enigszins daar wij pas op 14/02/2018 een mail van u hebben ontvangen en n.a.v. die mail hebben wij direct de bandopname voor u aangevraagd.

Jammer dat u een klacht plaatst alvorens u een reactie ontvangt op uw schrijven aan Travel Club Express.
Wij hebben de bandopname vandaag ontvangen en uw mail inzake factuur/dossier 96251 verwerkt en daar hebben wij ook gereageerd op uw vragen.

Klantenservice
Travel Club Express

Heeft op 20 februari 2018 om 08:26 geantwoord

ik wil dat mijn dossier volledig geannuleerd wordt en niks aangetekend opgestuurd word Ik wens niet in te gaan op de betaling vermits ik niets ontvangen heb en dan ook geen termijn van 15 dagen heb om te annuleren Dus met deze wens ik dat het dossier volledig geannuleerd wordt zoniet leg ik morgen klacht neer tegen jullie via de politierechtbank wegens lastig vallen van deze verkooppraktijken Heb inlichtingen ingewonnen hier voor Nu aan jullie de keuze Ben deze spelletjes grondig beu.

Alle klachten die gemeld zijn door Ann Vlyminckx