Klacht: Krijg gewoon de teveel betaalde gelden niet terug

op 09 juli 2017 over Directpay in de categorie Betalingsdiensten

Mijn Partner heeft bij een bedrijf voeddingspillen gekocht en zou een factuur krijgen. Deze is nooit gekomen en ook niet per email. Hun boekhouder daarin is Afterpay. Deze stuurt een herrinneing en ga ik niet mee accoord met de extra kosten daar ik de factuur niet heb gehad. Dan komt directpay in beeld, ik betaal bewust het dubbele daar de commotie al aardig is opgelopen en bij de OM toch per dfinitie bot vangt, al sta je in je recht, en denk je dat je de teveel betaalde bedragen terug krijg? Noway. Afterpay en Directpay zijn gewoon twee oplichters bedrijven die met goedkeuring van OM blijkbaar mensen zo geld kunnen aftroggelen. Voor mij zijn het een stel criminelen

Als de teveel betaalde gelden terug zijn en open excuses.
Als je diensten afneem moet je betalen, maar moeten ze wel eerst hun woord nakomen om de goede factuur op te sturen ipv een factuur met aanmaningskosten en later nog een keer.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Directpay over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Directpay in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Directpay een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Directpay

Heeft op 11 juli 2017 om 13:41 geantwoord

Heeft op 24 juli 2017 om 09:45 geantwoord

is niet wat we voor ogen hebben. Er is nog niets terug betaals en inmiddels lopen de kosten op naar 140 euro daar ik ook administrtieve kosten heb

Bericht van Directpay

4 weken geleden - Geachte, Bedankt voor uw bericht, wij hanteren de Nederlandse wet en regelging ten aanzien van de privacywetgeving in die vorm dat wij niet zonder machtiging gegevens van derde prijsgeven. Daarnaast is ons standpunt eerder kenbaar gemaakt en gecommuniceerd en wij zullen hierbij blijven.

Alle klachten die gemeld zijn door HennyVelthuizen